Zmiany

Całe szczęście, że nie znamy swojej przyszłości, bo faktycznie, tak całkiem przezornie, nie wyściubilibśmy nosa z własnego domu. Jeszcze lepszy powód do zadowolenia leży jednak gdzie indziej. Dla mnie to kwestia decyzyjności. Wszak sami wybieramy, w którą stronę skierujemy nasze kroki. Czyż to nie piękne? Gdy ujrzałam na swoim tegorocznym torcie urodzinowym kolejną świeczkę, poczułam, że COŚ należy z tym przywilejem zrobić.

Zaczęłam prozaicznie – trochę porządków wiosennych, obejmujących rytualny przegląd ubrań i papierzysk, szczypta zamieszania w kuchni z nowymi przepisami, czy też odrobina kłótni z facetem o kwestię rzucania palenia. Nic wielkiego. Ot, takie tam zajęcie rąk, gdy umysł w tym czasie snuje dużo śmielsze plany. 

Potrzebuję zmian.

PRAGNĘ ZMIAN.

W jakiejś przewidywalnej komedii romantycznej główna bohaterka poderwałaby się teraz z łóżka, zrzuciła z siebie wyświechtaną piżamę i pierwszy raz od miesiąca ogoliła nogi. Świat buja się w radosny takt muzyki, wszyscy machają ręką na przywitanie. Nawet piekarz czeka przy drzwiach z torbą pełną ciepłych bułeczek! 

Taaak… 

Zdecydowanie potrzebuję zmian.

 

6 uwag do wpisu “Zmiany

  1. Nie lubię zmian, szczególnie tych narzuconych przez życie i ludzi, które pojawiają się w naszym na pozór uporządkowanym życiu 🙂 Dlatego z radością będę podglądać Twoje pomysły i trzymać kciuki za realizację planów. Powodzenia w blogowaniu 🙂

    • Dziękuję. 🙂 Z tymi zmianami, to bywa różnie. Też nie lubię tych narzucanych, bo jednak jestem osobą, która woli sobie niektóre sprawy zaplanować. Za to takie, które wymyślę sama działają na mnie pobudzająco. 😉

    • Ja też mam taką nadzieję. Może mój słomiany zapał mnie nie wykończy zbyt szybko. 😉 Póki co – mam spore chęci i przeglądając różne blogi (w tym Twój) zgarniam całą masę inspiracji. 🙂

Skomentuj

