Podsumowanie kwietnia i postanowienia majowe

Kwiecień zleciał szybko. Kwiecień zleciał w drodze. Kwiecień zleciał na odwiedzinach u rodziny Końskiego i u mojej, z eleganckim przedłużeniem na weekend majowy. Czas z ręką na sercu przyznać się do grzechów i zaniedbań, a także pochwalić się sukcesami.

Sprichst du Deutsch? Czyli co tam Panie w świecie języka niemieckiego słychać.

Ano, dużo słychać i to całkiem pozytywnych wieści. Nauka idzie do przodu. Codziennie robię nowe lekcje, powtarzam materiał z dnia poprzedniego. Im więcej umiem, tym większą mam ochotę na kontynuację. 🙂

Bieganie? Ups!

W kwestiach joggingu poniosłam sromotną klęskę. Niestety. Długo nie mogłam się zebrać do kupy, a później rozjazdy dodatkowo przewróciły mój tryb życia do góry nogami. Aby trochę oczyścić własne sumienie robiłam brzuszki, dużo spacerowałam po lesie i całymi dniami ganiałam z psem po podwórku. Wiem – nie liczy się. Kolejna próba zostanie podjęta w maju.

Planowanie jedzenia?

Powiem tak – przed wyjazdem w lodówce została odrobina masła i słoiki z przetworami. To mówi samo za siebie. Zakupy robione z głową, to nie tylko zaplanowane obiady ze składników wykorzystanych w 100%, ale także spora oszczędność pieniędzy. 🙂

Tyle w kwestiach kwietnia. Zatem co zaplanowałam na maj?

  • Po pierwsze: dostałam od Końskiego słoik pszczelego pyłku, na który miałam ochotę już od dawna. Małe drobiny rozpuszczam w wodzie i wypijam każdego ranka. Chciałabym zachować tę regularność.
  • Po drugie: ruch, ruch, ruch! Pokuta za zbędne kilogramy gromadzone przez zimę i falstart kwietniowy!
  • Po trzecie: zrobić pełny projekt wystroju auta. Sprawę chwilowo przemilczę, bo w tym temacie pojawi się z pewnością osobny wpis. 🙂

Mam nadzieję, że tym razem wszystko pójdzie bez potknięć…

5 uwag do wpisu “Podsumowanie kwietnia i postanowienia majowe

Skomentuj

